O NÁS » Často kladené otázky
Často kladené otázky

1) Je povinná registrácia?


NIE, registrácia nie je nutná! U nás môžete nakupovať bez registrácie. Ak ste Však pravidelným odberateľom odporúčame sa registrovať aby ste sa vyhli opakovaným nahadzovaním Vašich údajov. Pre nás slúži registrácia len ako evidencia stálých zákazníkov, ktorým postupne uplatňujeme zľavy.

 


2) Kedy môžem uskotočnovať nákupy?

Nákupy online môžete u nás uskutočnovať 24 hodín denne bez akejkoľvek registrácie a obmedzenia,

našu prevádzkovú predajňu v POPRADE Máme otvorenú

Otváracie hodiny:

PONDELOK - PIATOK: 900 - 1800
SOBOTA: 900 - 1200
NEDEĽA: ZATVORENÉ

V kamennej predjni sú platné pultové ceny, nie ceny uvedené na webe.


3) Posielate tovar aj do zahraničia?

Áno, tovar posielame do susedných štátov (Česko,Maďarsko,Poľsko, Rakúsko + štáty únie: Nemecko, Belgicko,...),

nakoľko nejeden zákazník, náš žiadal o túto možnosť.

Do zahraničia však z bezpečnostných dôvodov neposielame na dobierku ale až po úhrade faktúry.

Cenu prepravy do zahraničia nájdete "v košíku" na konci objednávky

 


 

4) Aká je suma poštovného ?

Je platný cenník DPD HOME KURIÉR

Cenník a dodacie lehoty si môžete pozrieť tu

 


 

5) Ak si objednám tovar dnes, kedy ho môžem očakávať ?

Cenník a dodacie lehoty si môžete pozrieť tu

 


 

6) Platba pri objednaní tovaru

Platba dobierkou pri prevzatí tovaru alebo po dohode na faktúru vopred prípadne so splatnosťou.


 

7) Veľkosti tovaru

Veľkostnú tabuľku si môžete pozrieť tu.

U vybraných produktov nájdete miery priamo pri jeho zobrazení.

Ak si nie ste istý veľkosťou napíšte miery do poznámky pri objednávke a v prípade, že to bude možné tovar premeriame a prispôsobíme Vaším mieram (platí výlučne pre tovar, ktorý je skladom, tovar, ktorý skladom nie je - nie je možné premerať...)


 

8) Postup pri objednaní tovaru

Návod ako objednať tovar nájdete tu



 

9) Je možná zľava? Pri akom odbere?

Vážení zákazníci. Aj uplatnenie zľavy je možné, neváhajte nás kontaktovať. Ak máte záujem o väčšie množstvo tovaru napíšte nám na našu adresu kado.opp@gmail.com pre dohodnutie ceny.


 

10) Sú platné internetové ceny aj v kamennej predajni?

Internetové ceny sú platné výlučne na webe nie v kamennej predajni. V kamennej predjni je možné nakupovať za pultové ceny.

Pri osobnom odbere v kamennej predajni je účtovaný manipulačný poplatok.

Akonáhle bude tovar pripravený k prevaztiu Vás budeme kontakovať telefonicky alebo emailom.

Ceny uvedené na našej internetovej stránke sú platné výlučne v internetovom obchode nie v kamennej predajni. Nákupovať  za internetové ceny priamo v predajni a ich osobný odber je možné len prostredníctvom zavedeného poplatku alebo za pultové ceny v kamennom obchode bez poplatku.

 

 


V prípade ďalších nejasností nás kontaktujte na: kado.opp@gmail.com