












VÝHODY NÁKUPU U NÁS








Ako rýchlo Vám doručíme tovar?
Štandradná doba doručenia je 3-14 dní
viac info o dodaní nájdete pri samotnom produkte
Ďakujeme za pochopenie!
DPD – doručuje zásielky do druhého pracovného dňa od odoslania tovaru - v sezóne pred Vianocami to môže byť o 2-3 dní neskôr (po odoslaní tovaru Vám príde od nás SMS a e-mail). Keď Vás kuriér nezastihne doma, doručí vám ju nasledujúci deň. V deň doručenia Vám kuriér spresní doručovací čas v rozmedzí 2 hodín. Za dobierku môžete zaplatiť v hotovosti.
V prípade akýchkoľvek otázok o doručení alebo zmene doručenia zásielky, prosím, kontaktujte priamo dopravcu DPD na telefóne: 18 373 alebo na emaile: dpd@dpd.sk.
Ako funguje dodanie?
Hneď po expedícii tovaru z nášho skladu, Vám emailom prídu všetky potrebné údaje, predmetné je číslo zásielky, ktoré obdržíte v emaily, následne si už viete sami odsledovať stav balíka na stránkach www.dpd.sk alebo na čísle depa 02 / 32 773 373. Nie je to ale potrebné, nakoľko Vás informuje kuriér telefonicky aj sms.
Výhodou služieb DPD je telefonický kontakt s vodičom, s ktorým je možné dohodnúť sa na čase dodania.
- Deň vopred ste informovaný cez SMS alebo mailom o doručení balíka a výške dobierky.
- Priamo z vášho smartfónu alebo počítača máte možnosť zmeniť deň alebo adresu doručenia.
- V deň príchodu kuriéra ste informovaný o časovom okne, v ktorom vám bude zásielka doručená.
- Máte možnosť uhradiť platbu za dobierku v hotovosti.
- V prípade, ak vás kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá vám v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Prípadne si viete dohodnúť osobný odber v PICK-UP odbernom mieste DPD
- Máte možnosť zmeniť termín alebo adresu ďalšieho doručenia prostredníctvom stránky www.presmeruj.mojbalik.sk alebo zákazníckeho servisu DPD na adrese dpd@dpd.sk.
Ako rýchlo Vám doručíme tovar?
Dostupnosť tovaru uvádzame pri každom produkte.
Štandardná dodacia lehota je do 7 - 14 dní.
Ak máme tovar skladom, objednávky odosielame najneskôr do 2 pracovných dní a nasledujúci pracovný deň Vám DPD balík doručí. V prípade, že tovar skladom nie je, bude doručený podľa dodacích lehôt uvedených pri každom produkte. V prípade, že si do objednávky zvolíte produkty s rozdielnou dodacou lehotou, pochopiteľne treba rátať z neskorším dodacím termínom.
Môžem si tovar prevziať aj osobne?
Osobný odber je možný v prevádzke POPRAD. Možnosť osobného odberu si zvolíte v košíku na konci objednávky.
Upozorňujeme, že ak nakupujete tovar v kamennej predajni sú platné pultové ceny predajne.
Čo ak sa balík poškodí?
V prípade poškodenia balíka pri preprave službou DPD poskytneme 100% náhradu tovaru! Nakoľko ale obchodujete s textilom a obuvou a balíky balíme dôsledne, poškodenie je nepravdepodobné.
Čo ak ma kuriér nezastihne na adrese?
Ak vás kuriér nezastihne na adrese doručenia, nechá vám oznam o prvom pokuse o doručenie. Prostredníctvom web stránkyhttp://www.presmeruj.mojbalik.sk/ a čísla zásielky uvedenej na oznámení môžete zadať inštrukcie pre ďalší postup pri doručovaní balíkov. Máte možnosť zvoliť si iný deň doručenia, prípadne inú doručovaciu adresu.
Tel: 02 / 32 773 373 (v pracovné dni 8:00-18:00)
alebo na www.dpd.sk