












VÝHODY NÁKUPU U NÁS








DPD – doručuje zásielky do druhého pracovného dňa od odoslania tovaru (po odoslaní tovaru Vám príde od nás SMS a e-mail). Keď Vás kuriér nezastihne doma, doručí vám ju nasledujúci deň. V deň doručenia Vám kuriér spresní doručovací čas v rozmedzí 2 hodín. Za dobierku môžete zaplatiť v hotovosti.
V prípade akýchkoľvek otázok o doručení alebo zmene doručenia zásielky, prosím, kontaktujte priamo dopravcu DPD na telefóne: 18 373 alebo na emaile: dpd@dpd.sk.
Ako funguje dodanie?
Hneď po expedícii tovaru z nášho skladu, Vám emailom prídu všetky potrebné údaje, predmetné je číslo zásielky, ktoré obdržíte v emaily, následne si už viete sami odsledovať stav balíka na stránkach www.dpd.sk alebo na čísle depa 18 373. Nie je to ale potrebné, nakoľko Vás informuje kuriér telefonicky aj sms.
Výhodou služieb DPD je telefonický kontakt s vodičom, s ktorým je možné dohodnúť sa na čase dodania.
- Deň vopred ste informovaný cez SMS alebo mailom o doručení balíka a výške dobierky.
- Priamo z vášho smartfónu alebo počítača máte možnosť zmeniť deň alebo adresu doručenia.
- V deň príchodu kuriéra ste informovaný o časovom okne, v ktorom vám bude zásielka doručená.
- Máte možnosť uhradiť platbu za dobierku v hotovosti.
- V prípade, ak vás kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá vám v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Prípadne si viete dohodnúť osobný odber v PICK-UP odbernom mieste DPD
- Máte možnosť zmeniť termín alebo adresu ďalšieho doručenia prostredníctvom stránky www.presmeruj.mojbalik.sk alebo zákazníckeho servisu DPD na adrese dpd@dpd.sk.
Ako rýchlo Vám doručíme tovar?
Dostupnosť tovaru uvádzame pri každom produkte.
Štandardná dodacia lehota je do 7 - 14 dní.
Ak máme tovar skladom, objednávky odosielame najneskôr do 2 pracovných dní a nasledujúci pracovný deň Vám DPD balík doručí. V prípade, že tovar skladom nie je, bude doručený podľa dodacích lehôt uvedených pri každom produkte. V prípade, že si do objednávky zvolíte produkty s rozdielnou dodacou lehotou, pochopiteľne treba rátať z neskorším dodacím termínom.
Môžem si tovar prevziať aj osobne?
Osobný odber je možný v prevádzke POPRAD. Možnosť osobného odberu si zvolíte v košíku na konci objednávky.
Upozorňujeme, že ak nakupujete tovar v kamennej predajni sú platné pultové ceny predajne.
Čo ak sa balík poškodí?
V prípade poškodenia balíka pri preprave službou DPD poskytneme 100% náhradu tovaru! Nakoľko ale obchodujete s textilom a obuvou a balíky balíme dôsledne, poškodenie je nepravdepodobné.
Čo ak ma kuriér nezastihne na adrese?
Ak vás kuriér nezastihne na adrese doručenia, nechá vám oznam o prvom pokuse o doručenie.Prostredníctvom web stránkyhttp://www.presmeruj.mojbalik.sk/ a čísla zásielky uvedenej na oznámení môžete zadať inštrukcie pre ďalší postup pri doručovaní balíkov. Máte možnosť zvoliť si iný deň doručenia, prípadne inú doručovaciu adresu.
Tel: 18 373 (v pracovné dni 8:00-18:00)
alebo na www.dpd.sk
Prečo DPD?
do kg |